måndag 14 juli 2014

Öland vs Västkusten

Jag är kluven, det ska villigt erkännas. Å ena sidan tycker jag Öland är världens bästa land, ett paradis i världsklass. Å andra sidan finns det inget härligare än västkusten, vackraste sidan av vårt land. Nu har jag turen att ha världens finaste och bästa föräldrar, boende på Öland. Härligt härligt att hänga där! Nu har jag dessutom turen att ha de bästa svärföräldrarna, boende på västkusten. Härligt att hänga där med! 
Kanske ska jag inte känna mig kluven, kanske ska jag istället känna mig dubbel. Eller hel? Helad? Vad är motsatsen till kluven? Ja, det är jag i alla fall : )

HAIKU: Västkustmåne.
Västkustens måne
över blommande ängar.
Korna råmar falskt.


2 kommentarer:

  1. Vilken lycka! Dubbel glädje!

    SvaraRadera
  2. Bättre kan det inte bli! Semestra på två av Sveriges vackraste kuster. Njut!
    Kram Kim

    SvaraRadera