fredag 27 maj 2016

Hmm, spännande...

Alltså, jag är ju en notorisk slav under Metrohoroskopet. Kan leva efter dessa små rader varje dag, det stämmer ruggigt väl in på yours truly. Idag trodde jag inte det, för Metrohoro förutspådde att jag inte hade allt under full kontroll. Att jag missat nåt viktigt. -In your face, M.h. tänkte jag kaxigt. Tills jag nån timme senare tyvärr blev varse om det jag redan visste - Metrohoroskopet har aldrig fel! På jobbet saknades det just den viktiga detalj för att jag inte hade koll på en viss situation. Crap. 
Frågan är om det stämmer lika bra in på maken... Jag hoppas liksom det, mina kära läsare av denna lille blögg. Hör här;

"Du är inne i en ganska produktiv fas, och troligen gör du ett större inköp till hemmet inom kort."

Ni fattar va? Ett större inköp till hemmet! Och n å g o n fyller år snart... En påfyllning av denna någons något trista sommargarderob kan väl anses som ett större inköp till hemmet? Eller balkongmöbeln som balkongen så gärna vill ha? Kan väl knappast vara något praktiskt va, typ strykjärn eller dammsugare??
Men maken tror att det är en hint om att han bör investera i ett nytt kameraobjektiv. Tror han ja! Där ser man hur lite han begriper sig på att tolka Metrohoron på rätt sätt.
T.b.c, o and o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar