måndag 20 april 2015

Metrohoroskopet - min bibel

Som trogna bloggläsare nog vet är jag inte en direkt slav under Metrohoroskopet, men det skrivs liksom om just mig. Alltså, ibland testar jag att låtsas vara ett annat stjärntecken och läsa det, men nejnej. Då stämmer det inte alls. Så alla (om någon?!) som inte är troende Metrohoroskopister, er misstro är missklädsam. Metrohoroskopet rules, Metrohoroskopet ftw, Metrohoroskopet all in. (Egenkomponerad hejaramsa i stunden). 
Varför då denna hyllning till just Metrohoroskopet? Jo, jag var hos min supergulliga husläkare idag, pratade om mina artrosfingrar och att två fingrar liksom är bortkopplade. Han styrde upp det hela, samordnade insatser från andra instanser, och lite till. Helt enkelt gav han mig fast mark under fötterna. Och kolla Metrohoroskopet för dagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar