lördag 2 maj 2015

Got you!

Ja, got you blöggen! Ikväll hann jag somna i n n a n jag började skriva blogginlägg, och överlistade därmed den onda ande som vill förstöra mitt bloggskrivande med elak sömn och elakt raderande.
Jag funderar över folk som får sponsorer till sitt bloggande. Ni vet, de får hem tex smink att testa, visa, och skriva om. Det får aldrig jag!! Och ändå har jag Sveriges mest olästa blogg. Världen är bakvänd ibland. Kvitt samma, jag ska produktplacera ändå minsann. På pin kiv. Fast jag fick betala min produkt ur egen plånbok. Eller om det var makens. Så här är det: Yours truly har hemska hälar. De är hårda, torra, spruckna, fula och onda. Pga sk*taxeln kan jag bara ligga på rygg sedan fem år, vilken sliter på hälskinnet. Hej trycksårsmärta. Men så igår föll jag till föga för reklamen och inskaffade en sån där batteridriven hälfilare. Åhh, den var härlig! Faktiskt var den det. Lät som en tandläkarborr blandat med en silkepil, men det var dess enda black om foten (😄). Vi tog bara en snabbis igår, men var så säkra - mina hälar har snart en dejt med hälfilsapparaten igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar