lördag 31 maj 2014

Gymnastik för hela slanten

Direkt från soft minisemester på Öland till gymnastikläger i Vänersborg. Liiiite skillnad. Från lugnet till..... ickelugnet. Nu är det ju inte så att yours truly gymnastiserar så värst mycket. Inte alls, om sanningen ska fram. Annat var det när jag var barn, då var det sommarkvällar fyllda med bryggor, handstående, hjulningar, och hitten o ditten. Det var Tiden Innan Alla Operationer. Några ryggingrepp, en handfull axeloperationer, armbåge, och diverse annan shit senare, var det kört. No more handstandlings, wheelnings, free-basing, etc. Men annars så
hade jag varit grym, tro mig : )

Dottern har tagit över mitt gymnastiserande. Fast på en helt annan level. Hon är awsome!!! Grym!!! Great!!! Duktig till tusen!!! Och jag? Vad gör jag, när dotter är i farten? Jag pluggar... Gör PowerPointPresentation. Jag sååå ogillar detta. Fortfarande. Men efter onsdag, då blir det gött : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar