lördag 24 maj 2014

Och DÄR gick det iväg!!

-Vad menar hon nu? Undrar ni säkert. Jo, min undersökningsplan inför höstens magisteruppsats. Skickade in den just nu!!! Sköööönt! Det var xaminationsuppgift #6 denna termin. Nu har jag b a r a det svåraste kvar, att göra en power-point-presentation inför själva examinationen. Har gjort pp en gång tidigare i mitt liv. Blev ganska bra. Tog EVIGHETER att plita ihop. Jag har typ alldeles, alldeles för lite tid till detta denna gång. Kommer "inte att gå". Dessutom gillar jag inteinteinteinte att stå och göra en pp-p inför stor grupp. Annars kan jag prata lite hursomhelst, inför många individer eller inför få individer. Men i sällskap med pp får jag största nervpressen i stan. Jag är dessutom inte kompatibel med pc. Det är som i den där välkända sloganen "Jag säger ja tack till Mac!" Kanske inte är så välkänd, när jag tänker efter. Kom på den alldeles själv precis i detta nu. Skulle ljuga om jag påstod något annat. Och jag ljuger aldrig för någon som jag erkänt att jag är bra på att ljuga! (Se tidigare blogginlägg). Då jag ju har erkänt detta inför min blogg blir det endast sanningar jag presenterar här. Så gott som. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar